Superschopnost
4 (super)schopnosti, které Copyman využívá při své tvorbě
1 EMPATIE
První schopností je empatie, tedy schopnost vcítit se do pocitů druhých. Z hlediska obchodu a navázání obchodních vztahů přes komunikační kanály na internetu je to opravdu velké plus. Proč? Protože být své cílové skupině daleko je velmi snadné, a pro firmu, v dnešní době plné konkurence, velká nevýhoda. Proto, pokud svými texty zaujmete svou cílovou skupinu, získáte si jejich srdce a důvěru.
2 JEDNODUCHOST
Říká se, že v jednoduchosti je krása, a u textů to platí určitě dvojnásob. Proč? Protože neexistuje nic horšího, než dlouhé nic neříkající texty „O nás“, našich cílech, atp. Nebo složité, odborné texty, kterým ve skutečnosti málokdo rozumí. Proto je tak důležité jednoduše vyzdvihnout pouze to nejpodstatnější, co chcete lidem říct. Copyman slouží jako takový filtr, nebo spíše katalyzátor, který nasává všechny informace o vašem podnikání, produktech či službách, a vypouští dokonale čistý, jasný a snadno vstřebatelný obláček textu.
3 PŘESAH
Copyman se stále učí nové věci. Pracoval především jako marketingový konzultant, obsahový stratég a linkbuilder. Zajímá se i o UX, SEO, analytiku a psychologii. Tohle a mnoho dalšího využívá při své tvorbě přesvědčivých textů a sloganů. Má zkušenosti s textací desítek webových stránek, tvorbou sloganů a návrhu obsahových strategií. Provozoval a spravoval online magazíny. Především pak píše, píše a zase… píše.
4 SPOLEHLIVOST
Sice by to neměla být superschopnost, ale v dnešní době to začíná být (ne)obvyklá výhoda. Copyman své texty doručí v požadované kvalitě a domluveném čase. Komunikuje rychle a plní své slovo. Když je nějaký problém, dá o tom vědět. No prostě, je na něj spoleh.